0item(s)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze collega's van de afdeling klantenservice  zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens vind je op onze contactpagina.  Na ontvangst van je bericht, ontvang je van ons een bevestiging van ontvangst van de mail.

Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij we zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).